fredag 10. juli 2009

Ukas Uredigerte MSN-krangel om Økonomi Uke 28: T_T & "Neven"

T_T sier:
hører deg.
si ifra hvis du har penger til en kjapp og lukrativ pokeravtale.
"Neven" sier:
snart kanskje
T_T sier:
(pokerkontoen min er stengt : ( )
"Neven" sier:
må bare akkumulere en ukes tid + vente på lønn
T_T sier:
ah ok den er åpen lenge før det.
"Neven" sier:
ok da så
få høre da
T_T sier:
et lån basically, med 5 % provisjon på alt jeg tjener
som avsluttes når pokerkontoen min er åpen igjen.
du lager kontoen i ditt navn med ditt visa.
hvis jeg taper får du igjen alt.
"Neven" sier:
hvor mye trenger du?
T_T sier:
600 dollar.
"Neven" sier:
poenget er at jeg kommer til å tjene 4000 på søndag 100% sikkert
om jeg låner deg disse pengene må det derfor være 120% sikkert at jeg tjener mer enn det fortere enn det
hvis ikke er jeg fucked
as in buttfucked
T_T sier:
jeg kan ikke garantere for hvor lang tid de austalske fittene i centrebet bruker, dessverre.
"Neven" sier:
hvor mye er 600 dollar?
3000 kroner?
T_T sier:
3900
dollaren har gått opp, gutt.
"Neven" sier:
og hvor mye får jeg for å låne deg dem?
T_T sier:
5 % provisjon på alt jeg tjener til lånet er avsluttet.
i beste fall 100 dollar.
men det er urealistisk.
"Neven" sier:
100 dollar
700 kroner?
T_T sier:
650.
"Neven" sier:
haha
da kan du heller få en tusenlapp
T_T sier:
men jeg har ikke bruk for en tusenlapp ennå tror jeg.
"Neven" sier:
jeg hadde ikke reist meg opp av sofaen for 650 kroner nå en gang
langt mindre satt søndagsdealen min på pill
spill*
T_T sier:
det er en god deal, men ok.
"Neven" sier:
god deal?
T_T sier:
opp til 12 % rente på et lån som varer i maks en uke?
"Neven" sier:
hvordan i all verden kan det være en dog del?
T_T sier:
ja det er en ganske god deal.
"Neven" sier:
hvorfor?
T_T sier:
er du tett i hodet?
"Neven" sier:
ja
det vet du.
T_T sier:
du skjelte meg ut for å ta 5 % for en måned.
"Neven" sier:
forklar meg
T_T sier:
og nå kan du tjne 12 % på en uke.
med 100 % garanti.
"Neven" sier:
med penger jeg trenger på søndag
T_T sier:
ja så behold de for deg selv da fattiglapp.
"Neven" sier:
fattiglapp?
det er du som ber meg om penger
ikke omvendt
T_T sier:
ja jeg er fattiglapp jeg også.
"Neven" sier:
fattiglapp som kaller andre fattiglapper?
er det humor, ironi eller kanadisk samtidskunst?
T_T sier:
jeg er åpent fattiglapp.
du tjener 5 flus mens du pusser tennene.
men de bare forsvinner av seg selv.
når flus trenges.
"Neven" sier:
flus meg her og flus meg der
poenget er at jeg kan bare låne deg penger om jeg får dem tilbake på søndag for da må jeg bruke dem på å tjene 600% mer enn det jeg kanskje tjener på å gjennomføre denne "Lukrative" avtalen med deg
T_T sier:
mao. har du nær 0 kapital.
w/e, jeg er bare gretten pga. dårlig pokerdag.
stroll on.

Ingen kommentarer: