onsdag 22. juli 2009

Ukas 9. Kapittel i Min Debutroman "Når Villsvinet Våkner" Uke 30: Kapittel 9 - "Betraktning Rundt Perspektiv"

Dette dokumentet må for alt i verden passordbeskyttes. Jeg tenker nemlig å skrive ting i det som absolutt ikke bør komme familien for øre, og skriver det dessuten på søsteren min sin laptop. Nå kan man uten vanskeligheter argumentere for at det er dumt å skrive ting som absolutt ikke bør komme familien for øre i sin debutroman, men den slags skyggeredde bekymringer overlater jeg til konsekvensanalyserende regnskapsførere med duk på bordet. Jeg er nemlig avlet frem uten evnen til å vurdere konsekvenser særlig langt frem i tid. Faren for at den sunne avstanden jeg har konstruert mellom familien min og kjernen av min personlighet skal brytes ned kan jeg likevel ta meg krefter til å finne en løsning på, da denne potensielt kan utgjøre et hinder for min optimale livskvalitet allerede om kort stund.

Moren min har sterke mistanker om at jeg på et tidspunkt må ha solgt sjelen min til fremmede åndsmakter i bytte mot tvilsomme privilegier og rikholdig myntsamling, men dette kan jeg avkrefte først som sist. Sjelen min har jeg batikkfarget helt på egenhånd, og denne prosessen er kun en av tingene jeg tenker å utbrodere i fremtidige kapitler. Mye er i vente i denne debutromanen.

Koker grøt/ synger en vise om tannhelse/ rasjonaliserer ift. drømmekarriere som ressursperson --> ctrl+c/ctrl+v --> editerer neste kapitelloverskrift

1 kommentar:

Marie Amanda sa...

Venter i spenning på kapittel 9.