onsdag 22. juli 2009

Ukas 8. Kapittel i Min Debutroman ”Når Villsvinet Våkner” Uke 30: Kapittel 8 - ”Venter på Svar fra Andreas Luger”

Nå har jeg loka i tolv minutter med absolutt ingenting, men har fortsatt ikke fått noe svar. Han pulte sikkert i går Luger-style og trenger hvile, men jeg kan ikke skrive det påventede kapittel 9 uten hans nærvær, det ville vært for blasfemi å regne. Jeg får heller bruke kapittelet med det passende navnet ÅTTE (trodde faen med det var SEKS, faen som jeg loker) på å fortelle litt om den godeste Andreas Luger. Han er av typen nyvunnen kompis som jeg bonda med i løpet av en halv kveld ikke ulikt min forrige kompis av samme kaliber (hvis du tror jeg kommer til å tukle med små barn alias bruke uttrykk som ”pun intended” kan du mate deg selv til 32 flodhester) som nå dessverre soler seg og spiller tennis på Tyrili i et års tid. Utover det er den største forskjellen på de to at Andreas puler damer 0,8 ganger avec (sex brute) daglig, i motsetning til Stian, som han så ulykksalig har blitt døpt, roter rundt i 0,0…-sonen delvis grunnet impotens forårsaket av eskapadene i perioden 2000-08.

NÅ MÅ DU FAEN MEG SVARE ANDREAS FØR DEBUTROMANEN MIN GÅR TIL HUNDENE!!!

(ikke at dette ikke ((ikke ikke fy faen har en gang ikke sovet på en sakkosekk i 20 minutter)) bare er en (lang) introduksjon til (den korte) boka, men allikevel, klokka er snart ti, det må da faen meg være mulig å svare på en simpel melding)

Ringer Andreas Luger/ tar på meg noen skitne klær/ forlater åstedet --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

Ingen kommentarer: