onsdag 22. juli 2009

Ukas 7. Kapittel i Min Debutroman ”Når Villsvinet Våkner” Uke 30: Kapittel 7 – ”(Narscissitic Personality Disorder)”

Skate and Die. Det eneste som er verre enn skating er snøversjonen, og alt som følger i kjølvannet av kulturen. Gjøglere generelt kan spise levende giftslanger om jeg får bestille fra spisekartet. Supermarked Moskva kan jeg være kreativ nok på vegne av og bestille venstrehåndsarbeids-Fogu til. Treretters. Arsenikk til entreen, fostervann til Main Course og Zyklon B til sorbét. Bare å se og gi meg kommunistflagget mitt før dere setter dere til bords, simple innbruddstjuver. Barn av seriemonogame sigøynere med liberalt syn på prevensjonsmidler til venstre for Rune Slagstad (hvem enn det er, mamma som nevnte han over et glass vann, regner med at han er rimelig ildrød).

Du din lille luring, du venter vel på at jeg skal brodere ut med artige formuleringer om dreads, piercing, tatoveringer, statement-tees og ansiktshår med familie på ferie i Syd-Frankrike også nå, men du må ikke glemme at dette er kapittel 7 og ikke kapittel 8. Dessuten er det bortkastet tid man kan bruke på radiostyrte biler å spytte i medvind når man ikke er dum. Og det er jeg utelukkende om jeg finner det er lønnsomt å leke vedkommende. £$€.

Vurderer å skifte beite fra Colosseum Park til Kirkeveien --> Skriver melding til Andreas Luger: ”Våken?” --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

Ingen kommentarer: