fredag 24. juli 2009

Ukas 13. Kapittel i Min Debutroman "Når Villsvinet Våkner" Uke 30: Kapittel 13. - "Innrømmelser fra et Villsvindyp"

Ring ring.

"Hallo?"

"HEi, jg må inrøme 1 things: jg r Narcoman --JELP MG"

Vel. Det er jeg også. Den eneste jeg kan hjelpe er meg selv i anledning å skaffe mer narkotika til den narkomane kroppen min. Jeg skal bare først kose meg med litt søt dessertvin som jeg har fått smaken på i det siste og spise en skje solvarmet italiensk is til 100 kroner literen og kanskje gå ut og ta en lite snitt Heineken på verdens mest uskydlige fortauscafé et lite steinkast unna der jeg skal våkne i morgen tidlig for å pakke snippsekken og dra på svømmetur til Nakholmen med to jenter som går på Blindern og en kompis jeg ikke har sett siden barneskolen med briller.

Nei. Jeg kan ikke "--JELPE DG". Jeg kan ikke --jelpe en dritt andre enn *** med å tjene 400 spenn hver dag på sør-amerikansk-polsk commodity broking gatenivå. Jeg kan ikke --jelpe andre enn mitt ene nesebor fordi det andre er fullt av sorte ting som hører hjemme på NTNU i Trondheim hvor jeg forøvrig arrangerer fest på sensommeren i anledning et parti narkotika som skal flyttes for å akkumulere enda mer --jelpe-papir som vi kaller det på Senteret for Sannhet uten Modifikasjoner adresse Rostedsgate 14. --jelpe-papir kan nemlig hjelpe mange med mangt. Spesielt lagt i riktig rekkefølge med sølvstripene pekende innover og ikke minst om tykkelsen på den oransje delen er= marmorflisene på gulvet til han kompisen i Sofia med maskingevær kontra heroin chic. Aporopos chic: Chiku. Tredobbel poppers. Pappvin og Herroin. Røde Cirkuspiller, kork og valuta. Finn Skårderuds reseptbealgte dragéegg og de hvite ansiktsløse morderene signert Rochés uønskede adoptivstedatter lokalisert mellom Rotterdam og Kyiev. Verdens Gang s. 45 m/ bilde og byline. Jeg heller i meg alt, spiser mennesker levende, glemmer avtaler, ringer folk jeg ikke har noe med å gjøre, HJELPER FOLK MED ALLE MULIGE SLAGS TING, heller sølvfarge over halve byen med gutta som bygde den opp i 1992 og river ut sjelen til atten attenåringer, før jeg modulerer dem med hypotetisk stavmikser, javascript og hvitt støv til 6-7-8-9-10 hundre kroner grammet alt ettersom hvor du står posisjonert i debatten om det bør være greit å bruke østkantbomssjargong for å komme seg opp og frem i bloggosfæren. Hjelp til selvhjelp.

Hva faen ellers hadde du egentlig forventet av et villsvin?

Vurdererer å drikke tre uker gammelt vann fra imsdal med sprutkork av den enkle grunn at jeg er ekstremt tørst --> ctrl+c/ctrl+v --> editerer neste kapitteloverskrift

Ingen kommentarer: