onsdag 22. juli 2009

Ukas 3. Kapittel i Min Debutroman ”Når Villsvinet Våkner” Uke 30: Kapittel 3 - ”Knapt våken”

Jeg er knapt våken, derav tittelen på kapittel 3: ”Knapt Våken”. Jeg vil at dette skal stå igjen som en debutroman med ”rått, brutalt og ærlig skrevet” som en del av innholdet på vaskelappen, så da passer det seg dårlig å begynne med løgner allerede i tredje kapittel, om enn noe informasjon tilbakeholdes inntil videre. Klokken er nå 07:55 (detaljer er fortsatt viktig) og det er straks bare fem timer til jeg skal møte en av mine ungdomsårs største helter, Roar Mikaelsen, forfatter av boken ”Freedom Forever (2. utgave)” på Kolofon Forlag (les: forrige parentes) og diskutere et forestående nettv-intervju om feilslått norsk narkotikapolitikk.

Drikker Mango Madness --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

Ingen kommentarer: