onsdag 22. juli 2009

Ukas 4. Kapittel i Min Debutroman ”Når Villsvinet Våkner” Uke 30: Kapittel 4 - ”Det Ser Lyst Ut”

Både i over- og underført betydning. Solen glimter til gjennom gardinene og jeg har masse stilige prosjekter på gang. Zordan kaller jeg (en av oss seg/)meg visst. Jeg har 672 venner på Facebook, arrangerer sporadiske mandagsfester, driver med viralmarkedsføring for diverse festivaler&events, har 101 innlegg på ”Oslos beste blogg”, pluss en hel haug med tekst på mindre profilerte blogger & BLOBBER og en semilukerativ bigeskjeft som jeg skal ettervende til når jeg har blitt litt mer varm i trøya (iflg. bloggforing.blogspot.com er jeg det visst dog allerede.) Hvis du lurer på hvor det blir av metaforene, similiene, de irrasjonelle syllogismene og ikke minst det meningsbærende innholdet; vent til kapitler: 8, 31 og 128.

Kontemplerer over at ”Facebook”, ”viral” og ”events” ikke godkjennes av Microsoft Words stave- og grammatikkontroll (spesielt med tanke på at Web 2.0 er ord nummer én million ”Oxford English Dictionary”) --> skyter meg selv med mitraljøse i øynene for ikke å sovne --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

Ingen kommentarer: