fredag 24. juli 2009

Ukas 12. Kapittel i Min Debutroman "Når Villsvinet Våkner" Uke 30: Kapittel 12 - "Jeg støper gulv"

Jeg våkner av at jeg diskuterer med meg selv hvilket rusmiddel Matias Faldbakken var under påvirkning av da han angivelig forhåndsdøpte denne debutromanen "Musserende Dritt". Er det en ting jeg kan sette pris på ved hans forfatterskap så er det evnen til å anvende brutalt språk uten å gi estetikken på båten. "Musserende Dritt", derimot, høres ut som en beskrivelse av teksten "Drømmer om å bygge hus på Groru' mens dagsfersk sæd drypper i store klumper fra de sultne munnvikene mine" eller andre ting Natt%Dag-journalister kunne vært troende til å skrive på fritiden sin. Definitivt ikke tittelen på noe jeg yter bidrag til.

Uten å være informert gjetter jeg modig på amfetamin.

Ellers, når vi er inne på nevnte stimuli, fikk jeg igår vite at en nær venn av meg, aka "Kottgrisen_27", har avgått ved døden. Siden det er fjernt fra mitt hjerte å tillate at hans død var helt forgjeves tenker jeg å skamløst benytte den som litterær konjunksjon mellom nåtid og fortid, eller med andre ord benytte anledningen til å fortelle litt om mitt og kottgrisens bekjentskap, for deretter å la historien forgrene seg utover som et annet overgjødslet familietre.

Utlover ellers en belønning på femten dinarer til den som hjelper hukommelsen min med å finne ut hvor den har plukket opp frasen "Sorry at du er dau".


forbereder meg mentalt på å gjengi fortellingen om da jeg og kottgrisen streifet lykkelig omkring i Oslos gater på speed --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

1 kommentar:

Anonym sa...

hva skriver du om egentlig? jeg kan ikke tro at det er bare fordi at jeg er av utenlands opprinnelse, at jeg derfor skjønner ikke mye det du skriver..
For meg virker det som om du selv mestrer ikke det du skal si godt nok?

Hva er poenget? å forvirre siden du ikke kan vinne politikk eller???

Eller er du fra a til Å, all over the place pga speedometer er gåen grunnet adhd???

Beklager men jeg skjønte ikke mye av det du vil frem til...virker som mye diare på ett sted til å være så glupt som det prøver å fremstå som...

Belest my ass....hilsen idiot..:-)
grei nettside men du kjører lange tekster der selve sammenhengen mistes ut av synet, selv før en blar nedover for å se hva som står videre...derfor tenker jeg at du har en taktikk - forvirre fienden...