onsdag 22. juli 2009

Ukas 5. Kapittel i Min Debutroman ”Når Villsvinet Våkner” Uke 30: Kapittel 5 - ”HVA FAEN ER DET MED WORD???!?! ”SETT INN TOPPTEKST OG BUNNTEKST” HVEM

FORPULTE GEEKS BRUKER SÅNNE APPLIKASJONER??!?!?”

Setter meg i upright position, som de sier på flyet, trødmen (jada, lille røde drittstrek med rugler på, jeg finner på hvilke ord jeg vil når det passer meg, dra til helvete) begynner å gripe om meg for alvor. Det har vært fire harde måneder, så BÆR OVER MED MEG/ excuse my langauge. Dette blir faen meg en bra bok for debut å være. Bare vent til jeg tør og har fysisk kapasitet til å være utleverende og personlig. Jeg elsker /. Og ikke minst ¨/, luringen fra Mekong-deltaet (ikke spis laarb).

2 måneder i Japan-Thailand-Laos-Kambodsja-Thailand setter visse spor, men ikke større eller flere enn at jeg gidder å utbrodere før jeg mot formodning skulle komme på noe jeg finner passer inn i konteksten.

Plutselig er jeg lys våken (kanskje de upright position-folka på flyet har visse poenger gjemt oppi alt våset?), og føler det er på tide å tenne en ny sigarett + starte på kapittel 5.

Henter, tenner og røyker en sigarett --> ctrl+v/ctrl+c --> editerer neste kapitteloverskrift.

Ingen kommentarer: