tirsdag 10. februar 2009

Ukas Veddemål Uke 7: "Hypokonder!" hostet Hypsen

Det skal lite til for å tirre Simen Holmsrud (aka Kamelen, den store Z), forfatter av tekster som Bangkok Syndrome og Den Ondes Paradoks. En av måtene du kan få Simen til å sende deg snurte tekstmeldinger resten av dagen på er å le veldig, veldig høyt hver gang han høylydt diagnostiserer seg selv med ADHD. Diagnosen kommer tross alt fra samme mann som konsekvent omtaler en forkjølelse som 'influensa', og som hevder selv at han har påbegynnende Parkinson fordi han spiste for mye Ecstacy da denslags var populært.

Selvfølgelig er han ikke selv klar over sitt eget massive hypokonderi, så vi satte tusen kroner på det og bestilte en legetime. Jeg kjører et lignende regime fra sist veddemål, selv om vi på en måte endte det hele i fryktelig fiasko (ikke fikk jeg skutt med noen rakettkaster heller). Hvis Ukas Idiot-leserne tipper korrekt utfall så vil Ukas Idiot publisere et lydopptak med undergrunnsbaronen Kasper "Neven" Johansen som rapper freestyle. Hvis dere tar feil vil vi gi dere en kollektiv avstraffelse ved å tapetsere hele bloggen med lemonparty.jpg. De fleste av leserne kjenner sikkert Kamelen fra andre arenaer enn Ukas Idiot og kan gjøre et overslag basert på inntrykkene sine. En av grunnene til å tro at Simen har ADHD er hans evige jag etter sensasjoner, samt at jeg ennå ikke har klart å fortelle han en historie uten at han har sett utålmodig & ulykkelig etter en veldig rask bil å kaste seg foran. Det er mulig det er fordi historiene mine er kjedelige, men jeg liker å innbille meg selv noe annet.

Stem i vei~~

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg stemmer hypokonder!

ukas-idiot sa...

Poll til høyre.

Anonym sa...

Det er ikke til å stikke under en tennisdommerstol at historiene dine er dørgende kjedelige.

ukas-idiot sa...

For det første kan jeg ikke engang huske å ha fortalt en historie mens du er i nærheten ditt fehode! for det andre har jeg aldri møtt noen som prøver å være morsom på en mer anstrengt måte enn deg, stanhope. du forteller vitser som en ukomfortabel nytt på nytt-gjest, selv når det er tre andre mennesker til stede.

ukas-idiot sa...

Du vet at du er vår suverent nest ivrigste leser Andreas? Er det ikke snart på tide å få seg en brukerkonto?

Anonym sa...

Hehe, jeg vet jo ikke hvem du er en gang, hårsåre krabat. Hvem av dere er du?

ukas-idiot sa...

anonym represent

Thea Sofie sa...

Så interaktivt! Jeg har så klart lagt inn min stemme...!

Andreas sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Andreas sa...

Åh, så komplisert dette er.

Anonym sa...

HAHAHA! Ufattelig treffende.

Simen har selvsagt ikke ADHD. Det han imidlertidig har er et -ønske- om å ha ADHD (også kjent som Unnskyldningssyndromet)

Stemmer derfor NEI på denne ( i pollen også), og krysser fingrene for at de andre leserne stemmer like strategisk. For jeg er veldig keen på den rappen.

Ps. En ADHD-diagnose er ikke gitt på en legetime